20 Mart 2012 Salı

Bugün resmen BAHAR başlangıcı...

Bugün astrolojik olarak bahar basliyor... Bugün gece ve gündüzün esit oldugu gün, yani ilkbahar ekinoksu. Aslinda meteorolojik olarak, bahar zaten 2 haftadan beri Almanya'da tasin topragin yüzünü güldürüyor:) ama yine de resmen baharin basladigini bilmek insanin icini daha da kipir kipir yapiyor:))

Google da baharin baslangicini yeni bir doodle ile karsilamis... Güzel de olmus...


Google Doodle - Bahar baslangici - Design by Marimekko
Hani derler ya "gelir bahar aylari, gevser gönül yaylari" diye, iste tam öyle bir durumdayim:) Ise gelmek, evde iceride durmak zor geliyor. Bu arada da eski bahar gezilerimizin fotograflarina bakmadan duramadim. Hal böyle olunca da bir bahar kolaji hazirlayayim blogumuza dedim...

Buyrunuz:
Tuz gölü
Kapadokya

Kapadokya - Ilkbahar'da Kapadokya'dan Erciyes Dagi'na bakis
Kapadokya
Kapadokya - Testi agaci
Sirince - Ilkbahar'da papatyalar
Sirince - Ilkbahar'da papatyalar
Sirince - Ilkbahar
Strazburg
Strazburg
Strazburg

6 yorum :

  1. bense her gunu acaba bugunden sonra gunes olacak mi diye bir ic kiportisi ile yasiyorum. Bu avrupa havasi beni paranoyak yapacak sonunda korkum ondan :)
    gelsin bahar aylari en sevdigimiz. Buralarin da en guzel zamani bahar ama degil mi ilmiraggio :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh:))) dogru ben de Almanya'ya tasinmadan önce 7 günlük hava tahminlerine bakmazdim mesela:)) günesi bu kadar cok sevdigimi de bilmezdim...insan yeni yeni huylar ediniyor ya da kendini taniyor iste...
      kesinlikle Ilkbahar en güzel mevsimi Avrupa'nin, yaz ise en kötüsü:( kisin bile daha cok günes görüyoruz, bilmiyorum Hollanda'da da öyle mi? ama en azindan yazin da tatiller, günese kacislar daha cok oluyor. bu arada Serap diyebilirsin bana:)

      Sil
    2. baya zor oluyordu yazmak o yuzden Serap diyebilecegime cok sevindim :)

      Hollanda da ayni. Yazin bir kabus. yaz mi kis mi belli degil yagmur yagmur. Ama ne yapalim boyle boyle kiymet bilir olduk iste :)

      Sil
    3. :))) o zaman harika...
      biz henüz Hollanda'ya gelemedik ama anladigim kadariyla en iyisi baharda gelmek olucak, en azindan isi sansa birakmamak adina;)

      Sil
  2. harika çiçekler!!! papatyalar, kiraz çiçekleri ne güzeller! bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler her zaman insanın içini açıyor degil mi? Neyseki bahar geldi ve o çiçekler sadece fotograf karelerinde degil heryerde olacak;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...