12 Kasım 2013 Salı

Güle Güle SONBAHAR


Geçmiş blog yazılarına şöyle bir göz attım da, elim kaleme son olarak ilkbahar için değmiş. Bu esnada ilkbahar bitti, yaz geldi ve dolu dolu tükettik yazı da. Ardından sonbahar gösterdi yüzünü, şimdi o da geçip gidiyor bile. Zaman ne kadar da hızlı akıyor geyiği yapmayacağım:), en azından bu yazıda, yoksa 30‘undan sonra zaman cidden çok hızlı geçiyormuş.

Ben en çok yazı severim, ardından ilk baharı… Aslında kış çocuğuyum ama güneşsiz yapamıyorum. Güneşe olan bağımlılığımı ise Almanya’ya taşındıktan sonra çok daha iyi anladım… En ufak bir güneş hüzmesi görünce dört duvar arasında kalmayıp/kalamayıp, soğuk da olsa dışarı atmaların ardı arkası kesilmeyince, tescillenmiş oldu benim güneş sevdam. Bir nevi günebakan diyebiliriz elbette:)

Hal böyle olunca sonbahar ille de ilgimi çekmezdi, ta ki bu seneye kadar… Bu sene bir şeyler mi oluverdi, yoksa ben herşeyiyle buralara alışmaya mı başladım bilmiyorum ama, sanki Almanya’da beş senenin en güzel sonbaharını gördüm bu sene. Tabiri caizse aval aval güneşe, masmavi gökyüzüne ve altın sarısı yapraklara bakarak ve hatta tüm bu güzelliklerin fotoğraflarını çekmeye çalışarak, e haliyle de zaman zaman işe geç kalarak harika bir sonbahar geçti, geçiyor.

Tüm bu güzellikler gözüme işe gidip gelirken çarpınca fotoğrafları cep telefonuyla çekip anında Instagram/Tumblr’da paylaştım bile. Ama bir de blogda dursun istedim. Doğanın kışa hazırlanışını sarının, kırmızının, yeşilin mavinin bin bir tonunu çoğu zaman instagram filtrelerinin ardına hapsetmiş olsam da inanın fotoğraflar hala aynı güzelliği yansıtıyor...

Sözü fotoğraflara bırakıp , hüzünlü sonbaharın henüz dünyamızın üzerinden elini ayağını çekmeden yarattığı renk cümbüşünün tadını birlikte çıkaralım istiyorum...

Bol keyifler...


5 yorum :

  1. Selam..Ben de Frankfurt ve Berlin'i gezme şansı buldum.Frankfurt sonbahara denk gelmişti,nerdeyse burnum düşecekti :) Ama sonbaharın rengi gerçekten muhteşemdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Derya,
      Sonbaharin renklerinin tadini tam anlamiyla cikarabilmek icin insan biraz sicak ya da en azindan günes isigi istiyor. Bu sene Almanya'da farkli olan buydu galiba. O burun dondurucu soguklar ise iki gündür yine yerini aldi, ama son bes seneyle karsilastirinca gec kaldi bile diyebiliriz:)
      Umarim önümüzdeki senelerde tekrar sonbaharda buralarda olursun bu sefer daha sicak havalar olmasini dileyelim:)
      Sevgiler
      Serap

      Sil
  2. Merhabalar. Bende Hollandada yasiyorum. Almanya sonbahariyla ne kadarda birbirine benziyor. Kirmizi, sari turuncu yapraklar, muhtesem bir manzara.. Bu kadar benzerlik oldugunu hic bilmiyordum
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      :) Farkli iklimlerde ayni güzellikleri görmek ne güzel. Ama sonbahari benzer olsa da inanin kisin ayni olmasini istemezsiniz:) ne de olsa deniz etkisiyle ilimandir Hollanda, biz Alplerin eteklerinde oldugumuz icin kisin oldukca dondurucu olabiliyor buralar:) (sözüm Stuttgart ve civari icin elbette)
      Sevgiler,
      Serap

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...